دوره طرحنامه نویسی

هر کار و فعالیت فرهنگی باید با نوشتن و تدوین مناسب تمامی ابعاد آن مستند و آماده اجرا شود.
علم و تجربه، ثابت کرده است که طرح ها و برنامه های فرهنگی مکتوب و دارای طرحنامه، چند برابر فعالیت های بدون برنامه مکتوب – ولو داراری برنامه شفاهی – بهره وری بالاتر داشته و به مراتب موفق تر بوده اند.
طرح فرهنگی در واقع صورت مکتوب و تدوین شده یک فعالیت یا اقدام فرهنگی است.

 

دریافت دوره بدون خرید اشتراک

اطلاعات دوره

زمان تخمین زده شده: 55 دقیقه

دوره Instructor

سید حمید هاشمیان فلاح سید حمید هاشمیان فلاح مدرس دوره

شرکت در دوره طرحنامه نویسی

18000

5 دیدگاه دربارهٔ «دوره طرحنامه نویسی»

  1. Avatar
    علی پورحسین

    خدا اجر فراوان دهد . نظم خوبی داشت مطالب .
    اگر حداقل یک نمونه اجرا شده هم در آخر به صورت داستان کوتاه اضافه کنید میزان انگیزشی بودن برای داشتن قابلیت اجرای این مطالب در ما بیشتر می شود .

  2. Avatar

    با عرض سلام و ادب و خدا قوت خدمت شما مسئولین محترم
    دوره برای کسانی که هیچ گونه آشنایی برای طرح نامه نویسی ندارند مفید هست و با چهار چوبه کار آشنا می شوند ولی متأسفانه نمی تواند اقناع مخاطب و دانش پژوه را به همراه داشته باشد، استاد محترم برخی از سر فصل ها را کوتاه توضیح می دادند و از آن عبور می کردند به نظر حقیر به عنوان نمونه در بخش عنوان، ضرورت، شرح برنامه و منابع مالی و برآورد هزینه ها که از مهمترین عناوین طرح نامه هستند مخاطب با این توضیحات اقناع نمی شود.
    یک پیشنهاد: چنانچه بستری را فراهم کنید که دانش پژوهایتان بتوانند این دوره را به صورت عملی ارائه دهند و نقاط قوت و ضعف به آنها تذکر داده شود به نظرم بازدهی بهتری می تواند داشته باشد. به هر حال از زحمات همه شما عزیزان، مخصوصا استاد بزرگوار کمال تشکر و امتنان را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.