| مخاطب |
مهارت |
| مخاطب کلی |
عرصه |
تحصیلی |
توسعه فردی |
تخصصی |
| سطح 2 |
تفقه |
|
|
روش تدریس |
|
|
مهارت ارزشیابی |
|
|
استعداد یابی |
|
|
مدل ذهنی |
|
شیوه ترسیم چشم انداز طلبگی |
مهارت ارائه |
| ابلاغ |
پژوهش و حوزه |
مهارت حافظه |
روش برداشت و پرورش محتوا |
| کنفرانس |
نظم فردی |
سواد رسانه ای |
| اصول ویرایش |
چشم انداز نویسی |
ایده پردازی |
| روش نقد |
|
مربی گری |
| روش صحیح استفاده از شروح و حواشی |
|
نویسندگی |
|
|
اصول مشاوره |
|
|
فن بیان و سخنوری |
|
|
|
| اقامه |
|
|
کار تیمی |
|
|
نامه نگاری اداری |
|
|
مهارت نگارش |
|
|
رزومه نویسی |
|
|
نامه توضیحی |
|
|
گزارش نویسی |
|
|
محتوای مطبوعاتی |
| سطح 3 |
تفقه |
|
|
آشنایی با اصول نویسندگی علمی |
|
|
اصول و فرایند تالیف کتاب |
|
|
روش تحقیق اینترنتی |
|
|
|
| تبلیغ |
|
|
نیاز شناسی و خلق ارزش |
|
|
ارزش آفرینی |
| پایان نامه نویسی |
خود انگیزشی |
مدیریت رسانه |
| پژوهش میدانی |
تفکر استراتژیک |
تحلیل رفتار متقابل |
| روش ترجمه |
مدیریت بر خود |
زبان بدن |
| مناظره و مغالطه |
مهارت اجتماعی در هوش هیجانی |
پرورش تسلط کلامی |
| روش تحقیق پیشرفته |
هوش هیجانی |
مهارت های ارائه |
| کار با نرم افزارهای اسلامی |
|
|
| اقامه |
تقریر نویسی |
|
مدیریت تغییر |
| رساله نویسی |
|
رفتار سازمانی |
|
|
مهارت مذاکره |
|
|
درک مقوله رهبری |
|
|
مدیریت جلسات |
|
|
صورتجلسه نویسی |
|
|
دستور جلسه نویسی |