مهلت ثبت نام آزمون پذیرش مؤسسه اخلاق و تربیت تمدید شد

آزمون موسسه اخلاق و تربیت
image_pdfimage_print

مسئول حوزه ریاست مؤسسه اخلاق و تربیت گفت: طبق آخرین جلسه کمیته برگزاری آزمون پذیرش سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ مؤسسه اخلاق و تربیت، مهلت ثبت نام در آزمون اختصاصی کارشناسی‌ارشد این مؤسسه تا روز ۲۵ اسفندماه تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه اخلاق و تربیت، هادی بنکدار با اعلام این خبر افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نتوانسته‌اند در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ثبت نام کنند، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۵ اسفندماه تمدید می‌شود.
وی تاکید کرد: با توجه به مهلت اعلام شده برای ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۹۷، به داوطلبان توصیه می‌شود که هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. همچنین افرادی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده‌اند می‌توانند تا این تاریخ، یکبار نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.
وی یادآور شد: ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق نشانی: www.azmoon.ueae.ir  انجام خواهد پذیرفت و دفترچه راهنمای ثبت نام شامل شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات اتباع غیرایرانی و توضیحات سهمیه‌ها، عناوین رشته‌‌ها و… بر روی سایت اختصاصی این مؤسسه منتشر شده است.
بنکدار افزود: آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۷ با مجوز دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نظارت سازمان سنجش آموزش کشور در ۴ رشته «اخلاق کاربردی»، «تربیت اخلاقی»، «مشاوره خانواده» و «روانشناسی اسلامی» برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی و ثبت نام آزمون مؤسسه اخلاق و تربیت مبلغ ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
بنکدار در پایان با اشاره به اینکه دانشجویان نهایی مؤسسه از بین طلاب ممتاز حوزه‌های علمیه سراسر کشور انتخاب می‌شوند، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیأت امنای موسسه اخلاق و تربیت، طی دوره تحصیلی مقطع کار‌شناسی‌ارشد هیچ‌گونه شهریه تحصیلی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشجویان اخذ نمی‌شود.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.ueae.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۳۰۵۲۰ تماس حاصل نمایند.

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سلام
    ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه وب
    گروه تلگرامی جامعه وبمستران ایران را
    لانچ کردیم.
    با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات مفیدی باهم داشته باشیم
    لینک گروه خدمتتون
    https://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com