چگونه از راه طلبگی معیشت خود را تامین کنیم؟

چگونه از راه طلبگی معیشت خود را تامین کنیم؟

خلق ارزش پیشنهادی در بوم کسب و کار

  • مردم برای چه چیزی هزینه می کنند؟
  • چگونه در مسائل مالی و تامین معیشت خود مستقل شویم؟
  • چه چیزی را و چگونه تولید کنیم؟
  • چه کنیم تا مردم از تولیدات طلبگی ما استقبال کنند؟
  • چه جوری بفهمیم چی باید تولید کنیم؟
  • چی کار کنیم مردم محصول فرهنگی ما رو بخرن؟
  • چه جوری بفهمیم چه چیزهایی برای مخاطب مهمتره؟
  • چه جوری محصول مخاطب پسند تولید کنیم؟
محتوای دوره طی کردن مسیر طلبگی اگر به نتیجه ای ملموس و در اصطلاح مشت پر کن منتهی نشود، جز افسوس و حسرت چیزی در پی نخواهد داشت. اما سوال این است که برای تحقق اهداف طلبگی و احساس کارآمدی از پیمودن این مسیر چه باید کرد؟ پاسخ این است که ما تا نتوانیم خدمت یا محصولی مطابق با نیاز جامعه ایجاد کنیم، قطعا نقش طلبگی خود را  در انجام رسالتی که بر عهده داریم ایفا نکرده ایم. در نتیجه آنچه مهم به نظر می رسد آموختن شیوه های صحیح نیاز شناسی و تولید محصول مطابق با آن نیازهاست. در کارگاه خلق ارزش پیشنهادی سعی داریم به این مهم پرداخته و آموزش های لازم را برای نیازشناسی و ایده پردازی برای تولید محصولات و خدمات طلبگی به جامعه را ارائه کنیم.   فهرست موضوعات: درس اول : مردم برای چه چیزی هزینه می کنند درس دوم : عرضه و تقاضا شیوه پیامبران درس سوم : بوم ارزش پیشنهادی (کارها، رنج ها و آرزوهای مشتری) درس چهارم : پاسخ به نیازهای مشتری درس پنجم : آرزوهای مشتری درس ششم : ارزش های پیشنهادی ده گانه   دستاوردهای دوره
  1. آشنایی با اهمیت و ضرورت ارزش آفرینی در طلبگی
  2. درک مفهوم ارزش و تولید ارزش در طلبگی
  3. آشنایی با نیازهای مختلف مخاطب و شیوه های ایده پردازی برای تولید محصول
  4. آشنایی با مزیت های رقابتی و ارزش های ده گانه پیشنهادی
  5. اشنایی با فرایند خلق ارزش در قالب یک مثال عینی و ملموس
  ویژگی­های خاص دوره
  • سرشار از مثال های مختلف طلبگی و غیر طلبگی
  • متناسب با ادبیات و ارزش های طلبگی
  • بیانی کاملا ملموس و صمیمانه

دریافت دوره بدون خرید اشتراک

چگونه از راه طلبگی معیشت خود را تامین کنیم؟

خلق ارزش پیشنهادی در بوم کسب و کار

  • مردم برای چه چیزی هزینه می کنند؟
  • چگونه در مسائل مالی و تامین معیشت خود مستقل شویم؟
  • چه چیزی را و چگونه تولید کنیم؟
  • چه کنیم تا مردم از تولیدات طلبگی ما استقبال کنند؟
  • چه جوری بفهمیم چی باید تولید کنیم؟
  • چی کار کنیم مردم محصول فرهنگی ما رو بخرن؟
  • چه جوری بفهمیم چه چیزهایی برای مخاطب مهمتره؟
  • چه جوری محصول مخاطب پسند تولید کنیم؟

محتوای دوره

طی کردن مسیر طلبگی اگر به نتیجه ای ملموس و در اصطلاح مشت پر کن منتهی نشود، جز افسوس و حسرت چیزی در پی نخواهد داشت. اما سوال این است که برای تحقق اهداف طلبگی و احساس کارآمدی از پیمودن این مسیر چه باید کرد؟

پاسخ این است که ما تا نتوانیم خدمت یا محصولی مطابق با نیاز جامعه ایجاد کنیم، قطعا نقش طلبگی خود را  در انجام رسالتی که بر عهده داریم ایفا نکرده ایم. در نتیجه آنچه مهم به نظر می رسد آموختن شیوه های صحیح نیاز شناسی و تولید محصول مطابق با آن نیازهاست. در کارگاه خلق ارزش پیشنهادی سعی داریم به این مهم پرداخته و آموزش های لازم را برای نیازشناسی و ایده پردازی برای تولید محصولات و خدمات طلبگی به جامعه را ارائه کنیم.

 

فهرست موضوعات:

درس اول : مردم برای چه چیزی هزینه می کنند

درس دوم : عرضه و تقاضا شیوه پیامبران

درس سوم : بوم ارزش پیشنهادی (کارها، رنج ها و آرزوهای مشتری)

درس چهارم : پاسخ به نیازهای مشتری

درس پنجم : آرزوهای مشتری

درس ششم : ارزش های پیشنهادی ده گانه

 

دستاوردهای دوره

  1. آشنایی با اهمیت و ضرورت ارزش آفرینی در طلبگی
  2. درک مفهوم ارزش و تولید ارزش در طلبگی
  3. آشنایی با نیازهای مختلف مخاطب و شیوه های ایده پردازی برای تولید محصول
  4. آشنایی با مزیت های رقابتی و ارزش های ده گانه پیشنهادی
  5. اشنایی با فرایند خلق ارزش در قالب یک مثال عینی و ملموس

 

ویژگی­های خاص دوره

  • سرشار از مثال های مختلف طلبگی و غیر طلبگی
  • متناسب با ادبیات و ارزش های طلبگی
  • بیانی کاملا ملموس و صمیمانه

 

مولف دوره : سید حمید فتاحی معصوم

گواهی دوره :

شیوه ارائه محتوا : ویدیویی

دوره­های مکمل : بوم ناب، طرحنامه نویسی

اطلاعات دوره

دسته‌بندی‌ها: ,

مدرس دوره

دوره خلق ارزش پیشنهادی

ثبت نام و شرکت در دوره

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. مطالب بااینکه خیلی مختصر بیان شده اما برای کسانی که در شروع کسب و کار هستند ارزشمندهست.

اطلاعات دوره

دسته‌بندی‌ها: ,

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com