1



آیا شما هم شرایط کار کردن در خارج از منزل را ندارید؟

هم کسب درآمد کنید هم به خانواده و کارهای منزل برسید.

مدیر خودتان باشید و برای دیگران کار نکنید.

حتی بدون داشتن سرمایه هم می تونید کسب و کار خانگی خودتون را ایجاد کنید.

با شرکت در این دوره ، سه هدیه ارزشمند دریافت کنید.

معرفی دوره کسب و کار خانگی

در شرایط فعلی جامعه ما هزینه های زندگی بسیار بالا رفته و طاقت فرسا شده است و متاسفانه این روند افزایشی هزینه ها ادامه دارد. و از طرفی دیگر درآمدهای پایین، توانایی این را ندارد که کفاف خرج و مخارج زندگی را بدهد.

بخاطر همین مطلب باید کمر همت را بسته و دست به تلاش و کوشش بزنیم و فعالیت یا شغلی را برای خودمان دست و پا کنیم که منافاتی با فعالیت ها و کارهای روزانه نداشته باشد.

برای شروع هر فعالیتی ممکن است سوالاتی پیش بیاد، مثلا اینکه که چه کار کنم؟ یا من که سرمایه ای ندارم؟! وصدها سوال دیگه که سعی میکنند شخص رو از ادامه دادن منصرف کنند.

اما با گذراندن این دوره هم به سوال هایی که دارین پاسخ داده میشه و هم میتونین بعد از آن ، کسب و کار خانگی خودتون رو ایجاد کنید.

سرفصل های دوره :

فصل اول:

۱٫ اصول راه اندازی کسب و کار خانگی

۲٫چگونه بدون داشتن سرمایه، کسب و کار راه بیاندازیم؟

۳٫معیارهای انتخاب کسب و کار خانگی مناسب

فصل دوم:

۱٫بزرگترین مشکلات کسب و کارهای خانگی

فصل سوم:

۱٫مهم ترین عامل در فروش محصولات خانگی

فصل چهارم:

۱٫هدیه ای به ارزش ۴۵ هزار تومان

۲٫بهترین فرصت برای افزایش درآمد در کسب و کار خانگی

 

دستاوردهای دوره :

۱.توانایی راه اندازی یک کسب و کار مناسب را به دست می آورید.

۲.درآمدی متناسب با خواسته و توان خود کسب می کنید.

۳.می توانید با استخدام دیگران در کسب و کار خانگی خود ، به معیشت آنها و اقتصاد جامعه کمک کنید.

۴.افزایش خودباوری و اعتماد به نفس در پی راه اندازی کسب و کار خانگی خود.

 

ویژگی های خاص:

۱٫ساده و روان بودن مطالب دوره

۲٫انگیزه سازی برای شروع یک کسب و کار خانگی

۳٫شروع کسب و کار خانگی و درآمد زایی بدون دغدغه

مولف: مصطفی مخبریان فر

رزومه استاد دوره :

۱.نویسنده کتاب پرفروش هر خانه یک کارخانه

۲.مدرس دوره های کسب و کار خانگی در سراسر کشور

۳.مشاور سامانه ملی کسبوم

۴.مدیر مجموعه از طلبگی تا کارآفرینی

۵٫مشاور دیجیتال مارکتینگ

 




سرفصلها
۱٫ آشنایی با مقاطع تحصیلی دانشگاهی ویژه طلاب
۲٫ معرفی ۱۳ رشته پرمخاطب دانشگاههای حوزوی
۳٫ معرفی محتوا، سرفصلها، اهداف رشته، بازارکار و دانشگاههای ارائه دهنده هر رشته
۴٫ منابع شناخت رشته ها و مراحل پذیرش دانشگاهها

رشته های ارائه شده در این دوره آموزشی:
فقه و مبانی حقوق
علوم قرآن و حدیث
حقوق
جامعه شناسی
اقتصاد
تاریخ
روانشناسی
علوم سیاسی
علوم تربیتی
مدیریت
فلسفه
فلسفه و کلام اسلامی
مدرسی معارف اسلامی

 

ویدیوهای این درسنامه از ارائه استاد در اسکای روم تهیه و تدوین‌شده است




کتاب­هاتو بخور

دوره آموزشی مهارت یادگیری

 

_ تو هم دیگه از دست این متن های عربی و فهم مطالب عربی خسته شدی!؟

_ تا حالا به این فکر کردی که مشکل از ماست یا کتاب­هامون؟

_ حالا وقته شه که یه تغییر بزرگ تو  شیوه درس خوندنت بدی

– میدونستی مدل یادگیری افراد با هم فرق داره؟ آیا مدل یادگری خودتو می دونی؟

 

معرفی دوره

از آنجایی که یک طلبه  همواره  در مسیر طلبگی  به دنبال یادگیری مطالب جدید است ، این امر واضح است که یکی از پر اهمیت ترین مهارت­هایی که باید فرا بگیرد ، مهارت نحوه یادگیری صحیح است.

همچنین هر طلبه­ای برای انجام رسالت طلبگی و ورود به جامعه نیاز دارد تا نظر دین را در زمینه رسالت خود بدست آورد ، به عبارت دیگر باید در دین تفقه کند و این تفقه در دین ممکن نیست مگر با مطالعه  فراوان و فراگیری کتب دینی .

در دوره آموزشی مهارت یادگیری که که ویژه طلاب و با محتوایی ساده وکاربردی و بر اساس مثالهای  واقعی و تجربیات عینی ، تدوین گردیده است  سعی شده است که آنچه از مهارت یادگیری  مورد نیاز یک طلبه است برای فهم دقیق دین بیان شود.

انشاالله که مورد توجه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی قرار گیرد.

 

سرفصل­های دوره

درس اول :  تعاریف یادگیری

درس دوم : چگونه یاد بگیریم؟

درس سوم : شروط اولیه یادگیری

درس چهارم : سبک­ها و تکنیک­های یادگیری (۱)

درس پنجم :  سبک­ها و تکنیک­های یادگیری (۲)

درس ششم : سطوح یادگیری ( حفظ کردن و فهمیدن )

درس هفتم : سطوح یادگیری ( کاربردی کردن و تجزیه و تحلیل )

دستاوردهای دوره

 

ـ آشنایی با شروط اولیه یادگیری

ـ  آشنایی با سبکهای مختلف یادگیری

ـ آشنایی با سبک های مختلف آموزش

ـ آشنایی با شیوه یادگیری اختصاصی هر فرد

ـ آشنایی با تکنیک های مخصوص سبک یادگیری خود واجرای آنها

ـ آشنایی با سطوح مختلف یادگیری

ویژگی­های خاص دوره

ـ استفاده از مثالهای واضح وعینی

ـ استفاده از مثالهای کاربردی و طلبگی

ـ استفاده ازادبیات ساده و روان

مولف دوره : محسن آخوند زاده

گواهی  دوره :

شیوه ارائه محتوا: متنی  (pdf)

دوره­های مکمل :  مدیریت زمان   mbti   تفکر خلاق




چرا در اغلب تصمیم­ گیری­ ها به نتیجه مطلوب نمیرسیم؟

دوره آموزشی مهارت تصمیم­گیری

_ لحظات تصمیم­گیری مهم­ترین لحظات زندگی هستند.

_ گرفتن تصمیم درست مهارتی کلیدی در هر مقطعی است.

_ هیچ وقت برای گرفتن تصمیمات درست ، دیر نیست.

_ هر تصمیم گیرنده­ای ممکن است اشتباه کند ، اما مهم شناخت علت تصمیم اشتباه و عدم تکرار آن هاست.

_هیچ چیز دشوارتر و ارزشمندتر از توانایی تصمیم­گیری نیست.

_ افراد موفق چگونه تصمیم می­گیرند.

 

معرفی دوره

ما در لحظه نیاز به تصمیم­گیری همیشه با تعدادی گزینه مواجه هستیم. چون تا زمانی که یک گزینه بیشتر نداریم ، عملا تصمیم گیری معنایی ندارد.

لذا در مورد ابعاد مختلف تصمیم خود مردد می­شویم. مثلا همیشه دچار این تردید هستیم که چه زمانی برای تصمیم گیری مناسب است؟  بهتر است که الان تصمیم بگیرم یا آن را به تعویق بیاندازم؟

از طرفی مسئولیت تصمیم­گیری خصوصاً در تصمیم­های مهم زندگی بسیار بالاست و بسیاری ازما از پذیرش این مسئولیت­ها ترس داریم. باید بدانیم انتخاب با اقدام کردن متفاوت است و ممکن است در عین اینکه انتخاب درست را می­دانیم، در راستای آن اقدام نکنیم. اما تصمیم­گیری انتخابی برای اقدام است و هر اقدامی آثار مثبت و منفی خود را در پی دارد.

 

سر فصل­ های دوره

فصل اول : تصمیم­گیری

درس اول : مفاهیم

درس  دوم : اقسام تصمیم­گیری

درس سوم : چگونه درست تصمیم بگیریم؟

درس چهارم : تحلیل و درستی یا نادرستی تصمیم

درس پنجم : تفاوت تصمیم­گیری و تصمیم­سازی

درس ششم : هشت مهارت کلیدی حل مسأله

درس هفتم : تأثیر ارزشها در تصمیم­گیری

درس هشتم : خطاهای شناختی

درس نهم : شیوه­های مقابله با خطاهای شناختی

درس دهم : روند­های مختلف تصمیم­گیری

 

فصل دوم : خطاهای ذهنی تصمیم­گیری

درس اول : نقطه کور ذهن

درس دوم : خطاهای پس بینی

درس سوم : رفتار غیر متعارف ذهن در برابر اطلاعات منفی

درس چهارم : خطای خطی­ نگری
درس پنجم : خطای تنزیل اغراق­آمیز

درس ششم : خطای تفکر مثبت

درس هفتم : خطای بازملندگی یا بقا

درس هشتم : خطای فلترینگ خود ساخته یا خطای اطلاعات به اشتراک گذاشته شده

درس نهم : خطای شاه ماهی قرمز

درس دهم : خطای تفکر غالبی یا کلیشه­ای

 

دستاوردهای دوره

_ مفهوم تصمیم­گیری و ضرورت تصمیمات صحیح را فرا می­گیرید.

_ انواع تصمیم­گیری­ها را می­شناسید.

_ فرق بین تصمیمات خوب و بد را می­شناسید.

_ نتایج تصمیم گیری را تحلیل و درستی و نادرستی آن را در لحظه­ی تصمیم­گیری ارزیابی ­می­کنید.

_ فرق بین تصمیم­گیری و تصمیم­سازی را فرا میگیرید و اهمیت هرکدام را یاد می­گیرید

_ مهارت­های کلیدی تصمیم­گیری می­آموزید و بین آنها اولویت بندی می­کنید.

_ با انواع خطاهای ذهنی در هنگام تصمیم­گیری آشنا می­شوید.

_ راه­حل هرکدام از خطاها را آموزش می­بینید و در تصمیم­گیری­ها دیگر دچار خطاهای ذهنی نمی­شوید.

_ میزان تأثیر اولویت­ها و ارزش­ها را در تصمیم گیری می­آموزید.

_ خظاهای شناختی را می­آموزید و اهمیت آن را یاد می­گیرید.

_ راه­های مقابله با خطاهای شناختی را فرا می­گیرید..

_ روش­های مختلف تصمیم­گیری فرا می­گیرید و موانع تصمیم­گیری را میشناسید.

 

ویژگی­های خاص دوره

_ از مثال­های طلبگی و ملموس برای بیان مطالب استفاده شده است.

_ در ابتدا مطالب به صورت سوال محور بیان شده و سپس به مطالب اصلی پرداخته شده است.

_ مطالب به صورت دستبه بندی شده و مرتب بیان شده است.

_ از زیاده گویی و پرداختن به مسائل حاشیه­ای پرهیزشده است.

 

مولف دوره : سید حمید فتاحی معصوم ، سید حمید هاشمیان فلاح

 

گواهی شرکت در دوره

شیوه ارائه محتوا : متنی ، صوتی

دوره­های مکمل : تفکر خلاق ، مدیریت زمان ، ایده پردازی




۱.آیا شما هم سردرگم و بی هدف هستید و نمی دونید آخرش چه کاری میخواهید انجام بدید؟
۲.برای انتخاب یک هدف خوب،اول باید مسیر،محیط و خودمان را بشناسیم
۳.چرا اکثر طلبه ها بی انگیزه اند؟ به نظر شما مشکل کجاست؟
۴.یکی از مهم ترین عموامل بی انگیزگی طلاب،نداشتن ترسیمی از آینده طلبگی شان است
۵.الآن وقتشه که برای آیندت تصمیم بگیری…

 

معرفی دوره

هدایت تحصیلی فرایندی است که طلاب برای بهتر شدن عملکرد تحصیلی و اولویت بندی رشته های مورد نظر بر اساس استعداد و علاقه خود،مشاوره و راهنمایی می گیرند.
در واقع هدایت تحصیلی یک فرایندی است که طی آن با ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به طلبه کمک می شود تا استعدادها،توانایی ها،علایق و ویژگی های شخصیتی خویش،شاخه ها و رشته های تحصیلی،حرفه ها و مشاغل مورد نیاز مشاوره را شناخته و بر اساس آن اقدام به انتخاب و اولویت بندی رشته های تحصیلی و انتخاب هدف می کند.
در این دوره نیز سعی شده است تا تمامی آنچه را که مورد نیاز یک طلبه برای شناخت و آگاهی بیشتر و همچنین انتخاب صحیح رسالت های طلبگی است را مطرح کند

 

ویژگی های خاص

۱.اولین دوره کامل و جامعی است که برای هدایت تحصیلی و شغلی طلاب طراحی شده است.
۲.مطالب دوره کاملا کاربردی است و از مثال هایی ملموس و شفاف استفاده شده است.
۳.تمام مواردی که یک طلبه برای رسیدن به یکی از رسالت های طلبگی باید بداند مطرح شده است.
۴.مطالب به صورت ساده و روان و به دور از پیچیدگی بیان می شود.

سرفصل ها

۱.هدایت تحصیلی چرا؟
۲.فواید انتخاب صحیح
۳.ارکان انتخاب آگاهانه
۴.خودشناسی ۱
۵.خودشناسی ۲
۶.محیط شناسی
۷.چشم انداز طلبگی
۸.معرفی مقاطع و رشته های تحصیلی
۹.تطبیق کاربردی

 

دستاورها

۱.با فرایند هدایت تحصیلی آشنا می شوید و ضرورت آن را در می یابید
۲.ملاک ها و معیارهای انتخاب آگاهانه را فرا می گیرید
۳.با بهترین ابزار خودشناسی آشنا می شوید
۴.محیطی که به آن وارد شدید را می شناسید و متوجه تاثیر آن در آینده خود می شوید
۵.رشته ها و مقاطع حوزوی را می شناسید و ویژگی های هرکدام را فرا می گیرید
۶.اجمالا دانش ها و مهارت هایی را که قبل از ورود به رشته خود باید بدانید را می شناسید

 

 

slot gacor
slot thailand
slot server thailand” href=”” rel=”noopener follow”>slot server thailand
slot gacor
slot gacor maxwin



چهل سالگی درخشان من

دوره آموزشی هدف­گذاری

 

_ آیا می دانید رکن اصلی پیشرفت،داشتن یک هدف و دنبال کردن آن است

_ شما در پنج سال آینده میخواهید چگونه باشید؟

_ آیا میدانید برای رسیدن به اهدافتان دقیقاً باید چکار کنید ؟

_ هدف شما از تلاش در مسیر زندگی چیست

_ چگونه بین اهدافمان اولویت بندی کنیم؟

_ کدام نوع از اهداف تأثیر بیشتری بر پیشرفت کاری مان دارند؟

_ چقدر به آینده خودتان اهمیت می­دهید؟

 

محتوای دوره

هر انسانی برای موفقیت در زندگی فردی یا شغلی خود مانند راهبری مجموعه زیر دست خود و انجام مسولیتی که به عهده گرفته است، نیاز به مهارت برنامه ریزی دارد.

یکی از مراحل مهم برنامه ریزی برای رسیدن به موفقیت ، هدف گذاری است. هدف گذاری در هر مجموعه و سازمانی موجب جهت دارشدن فعالیت­ها و امکان ارزیابی فعالیت­های آن سازمان و مجموعه می­شود. بدون داشتن اهدافی روشن و اصولی و شفاف نمی­توان امیدی به موفقیت یک فرد یا سازمان داشت.

هدف گذاری صحیح و اصولی و مبتنی بر یک استراتژی مشخص، موجب می­شود تا افراد با انگیزه بیشتری برای تحقق آن اهداف تلاش کنند و برای اقدامات روز مره خود دلایل کافی و جهت گیری مناسب داشته باشند.  این امر باعث می­شود با صرف وقت و هزینه کمتر دستاوردهای بزرگتری را انتظار داشت.

طلاب علاقه­مند به مدیریت مجموعه­های فرهنگی ومدارس علمیه نیز که نقش مهمی در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی دارند و از این جهت مسولیت خطیری را به عهده گرفته­اند، می­توانند با افزایش مهارت خود در هدف گذاری و فراگیری این دانش، گام بلندی در تحقق وظایف و مسئولیت­های طلبگی خود در راستای تحقق آرمان های بلند نظام اسلامی و تحقق تمدن اسلامی در دنیا بردارند.

 

سر فصل­های دوره

مقدمه: اهمیت و ضرورت هدف گذاری

درس اول : کلیات و مفاهیم

درس دوم : هدف گذاری فردی و سازمانی

درس سوم : اهداف هوشمندانه

درس چهارم : اولویت بندی اهداف

درس پنجم : تعیین اهداف فردی

درس ششم : راهکارهای تحقق اهداف (۱)

درس هفتم : راهکارهای تحقق اهداف (۲)

درس هشتم : ارزیابی و بازنگری اهداف

 

 

دستاوردهای دوره

_ با مفاهیم استراتژی وهدفگذاری آشنا می­شوید.

_ انواع اهداف سازمانی و فردی را فرا می­گیرید.

_ برای خود اهدافی هوشمندانه تعریف می­کنید.

_ تشخیص می­دهید که ­کدام یک از اهدافتان هوشمندانه و کدام غیر هوشمندانه است.

_ می­آموزید که چگونه اهدافتان را اولویت بندی کنید؟

_ اهداف فردی و اهداف کلی خود را انتخاب کرده و بین آنها تناسب برقرار می­کنید.

_ شیوه­های صحیح تحقق اهدافتان را می­آموزید.

_ موانعی که باعث میشوند تا به اهدافتان نرسید را شناسایی و راه­های مقابله با آنها را یادمی­گیرید؟

_ با شیوه­های ارزیابی اهداف آشنا می­شوید و می­توانید اهدافتان را ارزیابی کنید.

 

 

ویژگی­های خاص دوره

_ مطالب بصورت دسته بندی شده و مطابق با ادبیات طلبگی بیان شده است

_ کاملا بروز و مطابق آخرین نتایج علمی است.

_ مطالب کامل و جامع است و به صورت روان ارائه شده است.

 

مولف دوره : سید حمید فتاحی معصوم

گواهی دوره:

شیوه ارائه محتوا : متنی (pdf)

دوره­های مکمل :  مدیریت   تصمیم گیری   mbti