طرح طلبه همام در مرحله تصویب و اجرا

image_pdfimage_print

به گزارش هدایت خبر،تیم هدایت تحصیلی طلاب طرح جدیدی را به نام طرح طلبه همام طراحی کرده و در حال تصویب آن هستند.

تیم هدایت تحصیلی طلاب با تجربه گران بها و ارزشمند خود از اجرای دوره رسمی کارگاه هدایت تحصیلی طلاب در سطح هر سه استان خراسان و تمامی مدارس برادران حوزه علمیه خراسان و بازخوردگیری میدانی و چهره به چهره از طلاب در دورافتاده ترین مدارس علمیه تا قوی ترین مدارس مشهد و همچنین با استفاده از تجربیات اساتید دلسوز و دغدغه مند و مشاوره با نخبگان حوزوی و دانشگاهی، به این نتیجه رسید که برنامه ای جامع را برای هدایت طلاب از ابتدای ورود ایشان به حوزه علمیه فراهم کند تا بتواند با همراهی طلاب در تمام لحظات طلبگی زمینه ای را فراهم آورد که هیچگاه طلبه ای سرگردان و بلاتکیف وجود نداشته باشد.

لذا برای برداشتن اولین گام اجرایی چنین طرح جامعی _ که پیش از این برای عالمان مربوطه و اهل فن ارائه گردیده و اعتبار سنجی شده و با نام طرح مسیر طلبه در اولین دوره ایده پروری کاربردی سازی علوم اسلامی موفق به کسب رتبه دوم شده است_ پیشنهاد شد، دوره کارگاهی طلبه هُمام ویژه طلاب جدیدالورود طراحی گردد ودر تمامی مدارس علمیه در دوره تثبیتی برگزار گردد.

پس از مشورت با بزرگان و اساتید حوزه تصمیم بر این شد که در این دوره سه ساعته در رابطه با سه مبحث کلی هویت،معنویت و افتخار مثبت مطالبی ارائه شود.

این طرح که پس از تلاش شبانه روزی اعضای تیم طراحی گردید و ارائه آن در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان انجام شد، اینک در مرحله تصویب طرح قرار دارد.

مدیر تیم ابراز امیدواری کرد که با لطف امام زمان(عج) بتوان این طرح را اجرایی کرده تا طلاب بتوانند در راستای اهداف نوین طلبگی و حوزه علمیه خراسان قدم بردارند.

این طرح قرار است در تابستان ۹۷ و مختص طلاب ورودی این سال در سطح استان خراسان بزرگ برگزار گردد.

هدایت خبر

برای مشاهده سایر اخبار مسیرطلبه کلیک کنید

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com