مسیر سبز در مسیر پیشرفت!

image_pdfimage_print

چندی پیش خبر چاپ کتابی از تیم هدایت تحصیلی طلاب به نام مسیر سبز را به اطلاع رساندیم. از اولین کتاب کمک آزمون در اولین چاپ خود به صورت چشم گیری استقبال شد و تیم هدایت تحصیلی را ملزم به چاپ دوم این کتاب نمود. اما امروز مطلع شدیم که مسیر سبز در این چند روزه همچنان مورد استقبال قرار گرفته است که پس از چاپ دوم ، به چاپ سوم رسیده و در مدت کمتر از یک ماه سه چاپ را به پایان رسانده است.

این در حالی است که این کتاب مختص داوطلبین حوزه علمیه خراسان می باشد و استقبال و تقاضای آن تنها  در مدت ۱۵ روز قبل از آزمون حوزه علمیه صورت گرفته است و بنا به صحبت های مدیر تیم هدایت تحصیلی این کتاب و نویسندگان آن این قابلیت را دارند که برای تمام کشور پوشش داده شود و قول تولید این کتاب را برای مقطع پایه هشتم و نهم و دیپلم در سال آینده داده اند.

اما آنچه قابل تحسین است استقبال بی نظیر داوطلبین از کتاب مسیر سبز می باشد که در عرض یک ماه سه نوبت از آن چاپ شد و به دست داوطلبین رسید. دبیر تیم هدایت تحصیلی در این خصوص گفت: استقبال و در خواست ها همچنان ادامه دارد و اگر بخواهیم به تمام این درخواست ها پاسخ بدهیم احتمال چاپ چهارم را هم پیش بینی میکنیم.

برای مشاهده سایر اخبار مسیرطلبه کلیک کنید

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com