1

بنا به گزارش هدایت خبر ازآخرین فعالیتهای تیم هدایت تحصیلی طلاب خبر رسید، اولین کتاب کمک آزمون برای ورود به حوزه علمیه  در کشور به چاپ رسید.

دربیان جزئیات این خبر، دبیر تیم هدایت تحصیلی طلاب با ارائه گزارشی از روند تدوین کتاب مسیر سبز به خبر نگار هدایت خبر گفت: ما همیشه به دنبال راهی بودیم تا بتوانیم به افرادی  که تصمیم دارند مسیر آینده خود را از طریق تحصیل در حوزه علمیه رقم بزنند کمک کنیم تا با برنامه و به آسانی وارد این عرصه شوند. لذا بعد از جلساتی تصمیم بر این گرفتیم که کتابی را طراحی و تدوین کنیم تحت عنوان مسیر سبز.

درابتدای این کتاب مقدمه ای برای تبیین ضرورت انتخاب آگاهانه و تصمیم گیری صحیح آورده شده است.

محتوای کتاب هم این چنین است که خلاصه ای از تمامی دروسی که به عنوان منابع آزمون حوزه علمیه خراسان، مورد نیاز داوطلبین آزمون ورودی حوزه می باشد، آورده شده و در پایان هر درس سوالات تستی به همراه نمونه سوالات آزمون ورودی حوزه علمیه در سالهای گذشته آمده که پاسخ آنها نیز در پایان درج شده است.

کتاب مسیر سبز جمعا بیش از ۵۰۰ تست دارد که ویژه داوطلبین پایه نهم تحصیلی می باشد و به سفارش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به تدوین و چاپ رسیده است.

امیدواریم دوستان داوطلب با تهیه این کتاب و مطالعه آن بتوانند به عرصه طلبگی قدم بردارند و همانطور عنوان کتاب است، مسیر سبز،راهی آسان باشد برای ورود به دنیای زیبای طلبگی

دانلود کتاب مسیر سبز