هدف خیلی از بزرگان حوزه

image_pdfimage_print

به گزارش هدایت خبر تیم هدایت تحصیلی طلاب در ادامه ارزیابی و اعتبار سنجی طرح مسیر طلبه نزد اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان ، طی جلسه ای طرح مسیر طلبه را خدمت جناب آقای دکتر سید رضا  مرویان حسینی ارائه نمودند.

در این جلسه ایشان ضمن تایید طرح در ادامه چنین گفتند: این اقدام شما آرزو و هدف خیلی از بزرگان حوزه بوده و خیلی خوشحالم که بالاخره این اقدام توسط تیم شما به اجرا رسیده است. بنده  چندین سال بود که علاقه به  اجرای چنین طرحی داشتم و پیش نویسی را هم آماده کرده بودم  که متاسفانه به مرحله اجرا در نیامد  ولی خوشبختانه شما  این کار بزرگ را انجام دادید.طرح شما قابلیت کشوری شدن را دارد و بنده خودم به شخصه اعلام میکنم که  برای توسعه سامانه از  حمایت و کمک خود دریغ ندارم. بنده خیلی از این اتفاق خوشحالم و برای تیم شما و دست اندر کاران شما آرزوی توفیق دارم.

در طول جلسه سوالاتی از طرف تیم هدایت تحصیلی مطرح گردید و جناب اقای مرویان به سوالات پاسخ داده و در تکمیل طرح نکات لازم را گوشزد کردند. ایشان در انتها گفتند: توصیه من به شما این است که با اتحاد، قوت و انگیزه بالا به کار خود ادامه دهید و سخنان و تخریب های دیگران به هیچ وجه باعث نا امیدی شما نشود.

پایان

برای مشاهده سایر اخبار مسیرطلبه کلیک کنید

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com