1

به گزارش هدایت خبر تیم هدایت تحصیلی طلاب در ادامه ارزیابی و اعتبار سنجی طرح مسیر طلبه نزد اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان ، طی جلسه ای طرح مسیر طلبه را خدمت جناب آقای دکتر سید رضا  مرویان حسینی ارائه نمودند.

در این جلسه ایشان ضمن تایید طرح در ادامه چنین گفتند: این اقدام شما آرزو و هدف خیلی از بزرگان حوزه بوده و خیلی خوشحالم که بالاخره این اقدام توسط تیم شما به اجرا رسیده است. بنده  چندین سال بود که علاقه به  اجرای چنین طرحی داشتم و پیش نویسی را هم آماده کرده بودم  که متاسفانه به مرحله اجرا در نیامد  ولی خوشبختانه شما  این کار بزرگ را انجام دادید.طرح شما قابلیت کشوری شدن را دارد و بنده خودم به شخصه اعلام میکنم که  برای توسعه سامانه از  حمایت و کمک خود دریغ ندارم. بنده خیلی از این اتفاق خوشحالم و برای تیم شما و دست اندر کاران شما آرزوی توفیق دارم.

در طول جلسه سوالاتی از طرف تیم هدایت تحصیلی مطرح گردید و جناب اقای مرویان به سوالات پاسخ داده و در تکمیل طرح نکات لازم را گوشزد کردند. ایشان در انتها گفتند: توصیه من به شما این است که با اتحاد، قوت و انگیزه بالا به کار خود ادامه دهید و سخنان و تخریب های دیگران به هیچ وجه باعث نا امیدی شما نشود.

پایان

برای مشاهده سایر اخبار مسیرطلبه کلیک کنید