1

کسب مقام دوم تیم مسیر طلبه در نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی کشور در مشهد

بنا بر گزارش هدایت خبر نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی در مشهد با معرفی تیم های برگزیده به کار خود پایان داد.

رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی برای نخستین بار در کشور با دو محور «کاربردی سازی علوم اسلامی» و «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مسعودی،رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش ۹ تیم برگزیده ضمن شرکت در کارگاه های استارت آپ ویکند با موضوعات «شیوه های تیم‌سازی و مدیریت آن»، «بوم کسب و کار ناب»، «اعتبار سنجی» و «ارائه موثر» به مرحله ارزیابی و داوری راه یافتند.

در این برنامه که طی سه روز متوالی از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه برگزار شد، طرح مسیر طلبه با تلاش فراوان اعضای تیم و رقابت نزدیک با دیگر تیم ها، توانست با ارائه طرح مسیر طلبه توسط مدیر تیم، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید فتاحی، نظر مثبت داوران را به صورت جدی به خود جلب نماید ودر نهایت مقام دوم را کسب نماید.

در پایان این برنامه مدیر تیم مسیر طلبه ضمن مصاحبه ای با خبر نگار #هدایت خبر،ابتدا کمال تشکر را از اعضای اجرایی تیم خود داشت و گفت: خداوند را شاکرم که توانستیم با طرح این ایده موردتوجه داوران قرار بگیریم و ان شاالله بتوانیم با کمک هم تیمی هایمان و با جدیت و تلاش و پشکار جدی، در راستای تحقق بخشی این دغدغه قدم برداریم.

حال آنکه این فضای مناسب در شتاب دهنده افق برای تیم ما مهیا شده در تلاش هستیم بتوانیم با استفاده و کمک از پرسنل شتاب دهنده افق تحولی در حوزه علمیه ایجاد نماییم تا در نهایت تمام طلاب کشور، با هدف و برنامه ای خوب در راستای رسالت های طلبگی قدم برارند.باتشکر.

کسب عنوان دوم توسط تیم مسیر طلبه (سامط) در نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی کشور در مشهد کسب عنوان دوم توسط تیم مسیر طلبه (سامط) در نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی کشور در مشهد کسب عنوان دوم توسط تیم مسیر طلبه (سامط) در نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی کشور در مشهد کسب عنوان دوم توسط تیم مسیر طلبه (سامط) در نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی کشور در مشهد کسب عنوان دوم توسط تیم مسیر طلبه (سامط) در نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی کشور در مشهد کسب عنوان دوم توسط تیم مسیر طلبه (سامط) در نخستین رویداد نوآوری در علوم و معارف اسلامی کشور در مشهد

برای مشاهده سایر اخبار مسیرطلبه کلیک کنید