رویداد ایده پروری ترویج فرهنگ زیارت و میزبانی

رویداد ایده پروری ترویج فرهنگ زیارت و میزبانی
image_pdfimage_print

سلام بر شما همراهان گرامی

با عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با همکاری و یاری طلاب دغدغه مند در حوزه علمیه خراسان و با همت مدیران شایسته مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، مرکز نوآوری و شکوفایی حوزه علمیه خراسان این توفیق را پیدا کرد تا نخستین رویداد ایده پروری را در سال رونق تولید برگزار کند.

رویداد ایده پروری ترویج فرهنگ زیارت و میزبانی

هدف !

مرکز نوآوری و شکوفایی حوزه علمیه خراسان با هدف حمایت از تیم های کارآفرین طلبگی و کمک به افزایش بهره وری طلاب برای رفع نیاز های جامعه به وسیله تولیدات رونق داده شده یا خدمات سازماندهی شده، تشکیل گردیده و در نظر دارد با ایجاد فرهنگ کارآفرینی میان طلاب و شناسایی طلاب دغدغه مند در این زمینه، نیاز های جامعه اسلامی را برطرف نماید.

 

موضوع رویداد

نخستین رویداد را به نام ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج (ع) متمین و متبرک گردانیده و فراخوان ایده پردازی این رویداد با  موضوع ترویج فرهنگ زیارت و میزبانی، در میان طلاب مدارس علمیه و در ضمن کارگاه طریق تحول به اجرا درآمده است.

دریافت و ثبت ایده

خوشبختانه ایده های فراوان طلاب دغدغه مند به دست ما رسید و بعد از بررسی اولیه اینک نوبت به برگزاری دوره آموزشی ایده پروری، برای پرورش ایده ها و کمک به تولید محصولات فرهنگی طلاب ایده پرداز در این مرکز رسیده است.

آنچه در این رویداد می گذرد:

رویداد ایده پروری با پیروی از سنت مراکز رشد و شتاب دهنده های موفق در کشور اسلامی ایران، طی سه روز به طول می انجامد.

ارائه !

در  روز اول، طلاب ایده پرداز برای ارائه ایده خود در حضور دیگر شرکت کنندگان و داوران محترم آماده می شوند و به مدت یک دقیقه ایده خود را به سمع و نظر دیگران می رسانند. در انتهای روز اول و بعد از ارائه تمامی ایده ها، نفرات برتر برای ورود به روز بعدی انتخاب می شوند.

آموزش !

در روز دوم طلاب برگزیده جهت شروع آموزش های لازم برای پرورش و تقویت ایده خود و همچنین استفاده از مربی های متخصص در زمینه آن ایده، دعوت می شوند و در طول روز با توجه به نیاز خود می توانند از اساتید مختلف برای تقویت خود بهره مند گردند.

گزینش !

در روز سوم و بعد از کسب آموزش های لازم و تشکیل تیم، طلاب برای ارائه نهایی به داوران متخصص آماده شده و در انتهای روز بعد از ارائه طلاب و داوری توسط کارشناسان نفرات اول تا پنجم انتخاب شده و ضمن دریافت جوایز ارزنده و نقدی، مجوز ورود به مرکز نوآوری و شکوفایی و شروع فعالیت های تخصصی خود را کسب کرده و از مزایای این مرکز که ذیلا عنوان می گردد بهره مند خواهند شد.

مزایای مرکز نوآوری و شکوفایی به تیم های راه یافته به دوره رشد مقدماتی:

  • آموزش ها و جلسات مشورتی رایگان
  • اختصاص فضای کاری( مکان، اینترنت، میز و صندلی)
  • تیم سازی و ایجاد شبکه
  • کمک به تجاری سازی ایده ها
  • معرفی و عقد قرار داد با ارگان ها و سازمان های مرتبط
  • مشاوره کسب و کار

سرفصل های آموزشی

آموزش هایی که در این مرکز ارائه می شود تحت عنوان کلی دانش کسب و کار نوپا و با ریز موضوعاتی همچون :

تیم سازی، تجاری سازی محصولات و خدمات، بوم کسب و کار ناب، اصول و فنون خلق ارزش پیشنهادی، روش طراحی MVP ، گفتگو با مشتری، نیاز شناسی، طراحی مجازی، شناخت بازار، خلاقیت، تخیمن هزینه ، و آموزش های فراوان دیگر که به رشد اقتصادی و فرهنگی تیم های کارآفرین کمک می کند، می باشد.

لازم به ذکر است که رویداد های ایده پروری در هر فصل برگزار خواهد شد و طلاب علاقه مند و افرادی که موفق به کسب امتیاز لازم نشده اند می توانند مجددا در رویداد های آینده ما شرکت داشته و ایده های خود را مطرح نموده و وارد چرخه فعالیت در این مرکز شوند.

امید است با همراهی و همیاری شما طلاب محترم بتوانیم در راستای اهدافمان قدم های محکم و سریعتری برداریم و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

 

مقالات مرتبط

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com