اهم فعالیت های تیم هدایت تحصیلی در سال ۱۳۹۷

image_pdfimage_print

اختصاصی “هدایت خبر”

اهم فعالیت های تیم هدایت تحصیلی در سال ۱۳۹۷

بنا به گزارش خبرنگار هدایت خبر حجت الاسلام فتاحی ، مدیر تیم هدایت تحصیلی ضمن پیامی از کربلای معلی با تبریک عید نوروز و سال جدید بیان کرد : دعا گوی همه عزیزان از کربلای معلی هستم و سال جدید را خدمت همه طلاب و روحانیون عزیز تبریک عرض میکنم.

ایشان در رابطه با ادامه فعالیت تیم هدایت تحصیلی در ایام نوروز و کارهای پیش رو گفت:

بعد از تعطیلات دوستان ما به صورت جدی کارهای خود را ادامه خواهند داد . فعالیت های در حال انجام تیم ما برگزاری ادامه دوره های هدایت تحصیلی و فعالیت در کانال با ارائه پیام های انگیزشی و پیام های خودشناسی و معرفی مراکز و .. می باشد. و کارهای پیش روی ما بسیار فراوان است که از جمله آنها میتوان سناریوی جدید رادیو هدایت ، کتاب آزمون ورودی حوزه ، و چند کار بسیار مهم و جذاب دیگر که اینها را بعد از سفر زیارتی در مشهد اعلام خواهم کرد.

حجت الاسلام فتاحی در آخر ضمن تشکر از همه اعضای تیم خود و طلاب همراه هدایت تحصیلی در کانال و سایت در رابطه با نام گذاری سال ۹۷ توسط رهبر انقلاب ، گفت:

تیم هدایت تحصیلی طلاب در تلاش هست که در سال پیش رو با قدم نهادن در راستای رسالت روحانیت وبا محوریت بیانات رهبرعزیزمان ، بتواند قدمی برای مهارت افزایی طلاب در راستای حمایت از کالای ایرانی_اسلامی ، بردارد.

برای مشاهده سایر اخبار مسیرطلبه کلیک کنید

 

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com