1

مسیر طلبه، سامانه آموزش مهارت های طلبگی در سال جهش تولید، ۶ دوره جدید آموزشی مجازی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی مسیرطلبه، دوره های جدید مجازی این سامانه پس از نظر سنجی از طلاب و تشخیص نیازهای اولویت دار ایشان به محتواهای آموزشی مهارتی ویژه اشتغال و ارائه خدمات طلبگی طراحی و تدوین گردیده است. در این نظر سنجی بالاترین رتبه به مهارت های مورد نیاز برای تدریس اختصاص یافت که در این راستا سه درسنامه مهارتی تولید و در سایت بارگزاری گردید.

دوره های جدید مهارت آموزی مجازی ویژه طلاب

 

درسنامه مهارت رشد و یادگیری: این دوره آموزشی به بیان این مطلب می پردازد که آگاهی از مراحل رشد انسان در مراحل آموزش، به آموزگار این امکان را می دهد که بتواند

متناسب با سن یادگیری و رشد دانش آموز شیوه صحیح ارائه مطالب آموزشی را انتخاب نماید.

مشاهده درسنامه روانشناسی رشد

درسنامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی: در این درسنامه به آموزش مهارت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی به عنوان عامل کنترل کننده تمامی عناصر تعلیم و تربیت مانند هدف ، برنامه ، روش و وسایل آموزشی و از طرف دیگر به عنوان روشی برای شناخت و هدایت فعالیت های تحصیلی دانش آموزان می پردازد. بنا براین یکی از صلاحیتهای فردی برای احراز شغل معلمی داشتن دانش نظری و مهارت عملی در زمینه ارزشیابی است که این درسنامه سعی دارد زمینه را برای آن محقق نماید.

مشاهده درسنامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

درسنامه روش تربیت دینی: این درسنامه به صورت کاملا کاربردی به شیوه های نوین تربیت دینی با آموزه های اسلامی می پردازد و برای مربیان فرهنگی و پرورشی مدارس و مساجد مهارت های لازم را به ارمغان می آورد.

مشاهده درسنامه روش تربیت دینی

سایر دوره های مجازی ارائه شده در این سامانه که به مهارت آموزی ویژه اشتغال طلاب می پردازد، عبارتند از:

 درسنامه مدیریت فرهنگی ویژه طلاب: این درسنامه به صورت صوتی و همراه با پاور پوینت آموزشی ارائه شده و در آن به مباحث مدیریت فرهنگی از قبیل تعریف فرهنگ و مدیریت، برنامه ریزی راهبردی فرهنگ،  برنامه ریزی تاکتیکی و عملیاتی فرهنگی، نکات کاربردی در مدیریت فرهنگی و.. می پردازد.

مشاهده درسنامه مدیریت فرهنگی

درسنامه صوتی بوم ناب: در این درسنامه همه اجزای بوم کسب و کار ناب در قالب پاورپوینت به همراه صوت استاد، در ۱۱ قمست کوتاه و کاربردی ارائه شده است. این درسنامه منبع گرانبهایی برای علاقمندان به آغاز فعالیت های کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای نوپا می باشد.

مشاهده درسنامه صوتی بوم ناب

درسنامه مهارت فن بیان: در این درسنامه با هدف ارتقای سطح تفکر، روابط و فن بیان به آموزش نکات مهم و کلیدی برای برقراری روابط بین فردی و اجتماعی در سازمان ها و ادارات می پردازد. این درسنامه سرشار از تمرین ها و نکات کاربردی برای انتقال مطلب به مخاطب می باشد.